Veelgestelde vragen
In dit gedeelte vind je antwoorden op veelgestelde vragen over hoe onze online shop werkt, over leverings- en betalingsvoorwaarden en over de medicijnen die we verkopen.
Als je vragen hebt of meer wilt weten over de producten in onze winkel, neem dan gerust contact met ons op.
Veelgestelde vragen en antwoorden:
We bieden zowel generieke als merkproducten aan. Je kunt beide producten bestellen, maar de generieke versie is goedkoper omdat er geen reclame voor wordt gemaakt. Het generieke product werkt op dezelfde manier als de merkpillen, maar tegen een lagere prijs.
Een volledige lijst met medicijnen kun je vinden op onze website onder “Producten”. Omdat sommige medicijnen worden beschouwd als gereguleerde stoffen, vereist de wet dat je een lichamelijk onderzoek door je arts moet ondergaan om ze te verkrijgen. In dergelijke gevallen kunnen we de medicatie niet online verkopen. Deze medicijnen zijn onder andere Valium, Lorazepam, Ativan, Diazepam, Clonazepam en Klonopin.
Generiek betekent dat dezelfde ingrediënten worden gebruikt onder een andere naam. De inhoud van de tabletten in onze generieke versie is absoluut identiek aan de merkversie. Generieke geneesmiddelen verschillen meestal in het feit dat er niet actief reclame voor wordt gemaakt.
Waarom zijn jullie producten zo goedkoop? Er zijn verschillende redenen waarom onze producten goedkoper zijn dan die van onze concurrenten. Onze producten komen het land binnen zonder geregistreerd te zijn, wat betekent dat ze niet belast worden. We geven niets uit aan marketing, de fabrikant bevindt zich in een offshore zone en de productiekosten zijn veel lager. (Er wordt geen gebruik gemaakt van kinderarbeid).
De naam die op elke tablet staat, is het actieve ingrediënt dat wordt gebruikt. De ingrediënten die worden gebruikt om generieke medicijnen te maken zijn precies dezelfde als die van merkmedicijnen, met als enige verschil de naam.
De wet verbiedt fabrikanten om de merknaam te gebruiken op hun generieke medicijnen, omdat dit een inbreuk zou zijn op het auteursrecht. Het is echter volkomen legaal om dezelfde ingrediënten te gebruiken om hun eigen medicijnen te produceren.
Net als de medicijnnamen kan ook de vorm van de tablet per merk verschillen. Daarom zien generieke tabletten er anders uit, maar de ingrediënten zijn hetzelfde.
Het verschil zit in de werkingssnelheid en het absorptiebereik. Zachte tabletten werken sneller en lossen op onder de tong. Dit maakt het mogelijk om alcohol te drinken of vetrijke maaltijden te eten voor de geslachtsgemeenschap. Gewone tabletten werken niet zo snel als zachte tabletten en het gebruik van alcohol in combinatie met deze tabletten wordt sterk afgeraden.
Hoe worden de producten verpakt? De tabletten worden geleverd in blisterverpakkingen met tien tabletten per verpakking. Bestellingen met 60 tabletten (6-10 verpakkingen) worden in één pakket verzonden. Grotere bestellingen worden gesplitst in twee of meer verpakkingen en geleverd in aparte enveloppen.
Als je het geneesmiddel dat je zoekt niet kunt vinden op onze website, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen ons best doen om het te vinden en toe te voegen aan ons assortiment.
Al onze producten worden geleverd en geproduceerd in India. Ze zijn goedgekeurd voor export door de Indiase Food and Drug Administration (FDA).
Zodra je je bestelling hebt ingediend, wordt deze doorgestuurd naar ons bestelsysteem waar een bevoegde arts je informatie bekijkt en je aanvraag goedkeurt of weigert.
Als de bestelling wordt goedgekeurd, geeft dezelfde arts een recept af dat wordt doorgestuurd naar ons bestelsysteem, waarna de apotheek de medicatie onmiddellijk klaarmaakt en verzendt.
Welke betaalmethoden accepteren jullie? Om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt, accepteren we momenteel alleen creditcards, cryptocurrencies en SEPA. Zodra je betaling is geautoriseerd, worden je producten direct ingepakt en verzonden.
Ons bedrijf accepteert momenteel Visa, Mastercard, Amex, JCB, Diners Club, Discover en Maestro.
Zodra je bestelling is verwerkt en goedgekeurd door de factureringsafdeling van het bedrijf, wordt het bedrag van je creditcard afgeschreven.
Ons bedrijf doet er alles aan om uw persoonlijke gegevens te beschermen en uw privégegevens veilig te bewaren. Raadpleeg voor volledige transparantie het gedeelte Privacybeleid van de Algemene voorwaarden op onze website (op de bestelpagina).
Houd er rekening mee dat ons bedrijf gebruik maakt van hoogwaardige encryptietechnologie om ervoor te zorgen dat je creditcard- en andere gegevens met het hoogst mogelijke niveau van bescherming worden verzonden. Onze online systemen ondergaan regelmatig veiligheidscontroles om een voldoende veilig bestelsysteem te handhaven.
Je hebt de mogelijkheid om een bestelling te annuleren voordat deze wordt verzonden. Als je bestelling al is verzonden, kun je deze helaas niet meer annuleren of direct je geld terugvragen. Raadpleeg voor meer informatie over ons annuleringsbeleid het gedeelte “Algemene voorwaarden” op onze bestelpagina.
SSL-encryptie (ook bekend als HTTPS) is een methode om privégegevens die via het internet worden verzonden, veilig te beschermen. Deze codering maakt gebruik van een publieke sleutelinfrastructuur (PKI) om de legitimiteit van een website te bevestigen. Deze openbare/privésleutel kan ID’s, berichten en gegevens versleutelen om ze veilig te houden tijdens de overdracht via het internet.
Om er zeker van te zijn dat onze transmissies gecodeerd zijn, zou uw browser een klein hangslotje of sleutelpictogram moeten weergeven. Je zou ook moeten zien dat de URL begint met HTTPS in plaats van HTTP. SSL-encryptie (HTTPS), geleverd door een digitale certificeringsinstantie, helpt bij het beveiligen van onze website met privégegevens en vertrouwelijke informatie.
Klanten van 18 jaar en ouder zijn welkom om alle producten op onze website te kopen. Helaas bedienen we niemand onder de 18 jaar.
We bieden onze klanten momenteel twee verzendmethoden: Koeriersdienst (traceerbaar) en internationale aangetekende luchtpost.
Ons bedrijf levert producten wereldwijd.
Als je problemen hebt met de levering van je bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Als je problemen hebt met je bestelling, kun je contact opnemen met de klantenservice en sturen we het product opnieuw op of storten we je geld terug. Je kunt meer informatie vinden in het gedeelte over ons beleid op onze website.
Klanten kunnen kiezen uit twee leveringsmethoden. Luchtpost of US Postal Service voor Amerikaanse klanten kan 2-3 weken duren, maar kan ook eerder worden geleverd. EMS-koeriersbezorging duurt 5-7 werkdagen (met uitzondering van feestdagen).
Als je nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kan het zijn dat je een verkeerd e-mailadres hebt opgegeven toen je je bestelling plaatste. De e-mail kan ook ontbreken omdat deze is geblokkeerd en naar je spammap is verplaatst. Controleer tot slot of uw Postvak IN vol is.
Als je betaling is geweigerd, moet je controleren of je de juiste betalingsgegevens hebt ingevoerd. Als de betalingsgegevens correct zijn, controleer dan of je creditcardmaatschappij online transacties toestaat en of er voldoende geld is om je bestelling te betalen.
Op het moment van levering moet er iemand thuis zijn om voor het pakket te tekenen. Als er niemand aanwezig is om voor het pakket te tekenen, laat de bezorger een brief achter waarin je wordt gevraagd het pakket op te halen bij het afhaalpunt bij jou in de buurt.
Als je de status van je bestelling wilt controleren, kun je inloggen op onze supportpagina en de informatie daar bekijken. Voor alle bestellingen die per koerier worden verzonden, wordt ook traceerinformatie verstrekt.
Je kunt de bestelstatus controleren door in te loggen op onze ondersteuningswebsite. Een paar dagen nadat de bestelling is verzonden, geven we je een trackingnummer en een link naar de website zodat je de status van je bestelling online kunt volgen.
Als je je bestelling nooit ontvangt, moet je eerst contact opnemen met je plaatselijke postkantoor om te controleren of het pakket daar is. Neem contact op met onze verzendafdeling voor verdere actie als je pakket niet op het postkantoor ligt. Onthoud dat een pakket dat per luchtpost wordt verstuurd binnen maximaal drie weken moet aankomen en als het per koerier wordt verstuurd binnen maximaal tien dagen.
Grotere bestellingen splitsen we op in aparte pakketten. Wacht een paar dagen langer tot de rest van je bestelling aankomt en neem contact op met ons verzendteam als dit niet het geval is.
Verzekering is vereist als je bestelling zoekraakt of beschadigd raakt door de postdienst. Bij terugbetaling worden de verzekeringskosten niet vergoed.